learningtheaussieway.blogg.se

Två sjuksköterskestudenter som ska överleva en hel termin "down under!" Följ oss på våran resa!

Det oväntade äventyret

Publicerad 2014-07-17 20:02:53 i Allmänt,

Tredje dagen blev visserligen inte som vi hade planerat då jag har en jätte bra förmåga att boka fel dagar! ...ja....jag lyckades boka första hjälpen kursen deb 17:e men inte till juli månad utan till juni månad!! ibland orkar jag inte med mig själv men som tur är har jag ju Patrik här som räddar dagen och vi har nu bokat in oss på en kurs som börjar nästa vecka :) (om jag inte blandat ihop datumen igen!) men bortser man från det blev dagen otroligt rolig! Vi vandrade till Kings park och såg otrolig utsikt med många fina och konstiga växter! Det var en enorm park som bara är ett måste att besöka för att få möjligheten att skaffa sig en helhet om Perth! Men annars kan man också köra min och Patriks variant och härma trädens "gång" stil! Oj vilken rolig dag! 
 
Dessutom har vi nu tagit steget och blivit lite mer australiensiska och har varsitt mobil nummer! Jag är så glad! Jag kan sms vem jag vill nu! Wohoo! 
 
Men nu ska jag gå och ta ett glas vin med mina nya rumskamrater!
 
Over and out, Malin aka Molly 
 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-17 22:46:00

Så det kan bli ibland, lätt att boka fem dag. Innebär det att ni har några fler lediga dagar innan skolan börjar?
Jag skulle vilja få se mer bilder på er vanliga dag ser ut? Ert rum, var äter ni, hänger ?
Bamse kram från mamma Liselotte

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-07-17 22:49:13

Min förra kommentar tappades bort😳jag försöker igen... Jag är nyfiken på fler bilder av er vardag, var sover mi, lagar mat? Hur ser det ut utanför ert fönster mm .
Och så längtar jag efter er redan😘
Kram från mamma Liselotte

Postat av: Marie

Publicerad 2014-07-18 00:10:52

Inte utan att jag också är nyfiken. Vilken spännande resa du Malin och din kompis gör. Önskar er en fin vistelse långt borta där ni är! Kram från Marie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela